تخفیف ویژه طراحی سایت برای هیئت ها
سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ریپورتاژآگهی چیست؟

ریپورتاژآگهی چیست؟

ریپورتاژآگهی چیست؟

آیا می دانید ریپورتاژآگهی چیست؟ رپورتاژ خبری را می توانید یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای ارائه دادن محتوا دانست که با نام ریپورتاژ آگهی نیز شناخته شده می شود.
یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توان فرآیند برندسازی و همچنین تبلیغات اینترنتی را با موفقیت رو به جلو برد، استفاده از همین نوع از انواع ریپورتاژها می باشد.
چرا که این روش نوعی تبلیغ غیر مستقیم به شمار می رود که می تواند اعتماد مخاطبان را به سمت خود جلب کند.
یک ریپورتاژ خبری همراه با خود می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که تمامی آن ها تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیمی بر روی سایت شما دارند.

در این مقاله قصد داریم در مورد عناوینی مانند عناوین زیر صحبت کنیم:

  • ریپورتاژآگهی چیست؟
  • مزایای ریپورتاژآگهی
  • یک محتوای همیشگی
  • استفاده از واسطه در ریپورتاژ خبری چیست؟
  • هدف از ریپورتاژ خبری یا ریپورتاژ آگهی چییست؟
  • ریپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو

مزایای ریپورتاژآگهی

مزایای ریپورتاژ آگهی را می دانید؟ چند مورد از مزایای ریپورتاژآگهی را در این بخش بیان می کنیم.
الف) استفاده ار لینک follow
ب) افزایش بازید سایت
ج) از سایتی که ریپورتاژ در آن انتشار می یابد حذف نمی شود
د) به عنوان اسپم شناخته نمی شود

یک محتوای همیشگی

از دیگر مزایایی که ریپورتاژ های خبری می توانند داشته باشند این است که هیچ گاه حذف نمی شوند و برای همیشه در سایت شما باقی خواهند ماند.
از این رو همین ویژگی می تواند باعث رتبه گرفتن ریپورتاژ شما شود.
همچنین از بک لینک های دائمی بهره مند هستند که همین ویژگی می تواند باعث سئو بهتر سایت شما شود.

ریپورتاژآگهی چیست؟
ریپورتاژآگهی چیست؟

استفاده از واسطه ریپورتاژ خبری چیست ؟

یکی از اهدافی که هر سایتی به دنبال دارد این است که در گوگل رتبه 1 را به دست بیاورد.
این کار نه تنها زمان بیشتری را نیاز دارد؛ بلکه نیازمند هزینه بالاتری هم می باشد.
از این رو وقتی نمی توانید به این هدف دست پیدا کنید، روش های دیگری را امتحان کنید.
یکی از بهترین گزینه هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است استفاده از یک “واسطه” می باشد.
واسطه شما می تواند سایت هایی باشد که توانسته اند رتبه بالایی را در گوگل پیدا کنند.
به همین علت می توانید ریپورتاژ خودتان را به یک سایت پربازدید بسپارید و از این طریق رتبه تان را افزایش دهید.
باید قدرتمندترین سایت ها را برای این کار انتخاب کنید تا بتوانید بازده ی بالایی را به دست بیاورید و از این طریق کاربران را به سمت سایت هدف یعنی خودتان هدایت نمایید.

هدف از ریپورتاژ خبری یا ریپورتاژ آگهی چییست؟

هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید.
از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش می ‌آورد، استفاده کرده و برند سازی کنید.
بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد.

ریپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو

همانطور که می‌ دانید یکی از فاکتورهای سئو و بهینه سازی در گوگل لینک سازی و لینک بیلدینگ می ‌باشد.
حال این لینک سازی اگر بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، می‌ تواند ارزش بالاتری به خود بگیرد.
در محتوای رپورتاژ آگهی لینک‌ ها به صورتی ساخته می ‌شوند که از ارزش بالایی برخوردار بوده و هیچ گونه تاثیر منفی در سئو نخواهند داشت.

مقالات مجموعه وی پی بلد سرشار از آموزش ها و مطالب مورد نیاز می باشد که حتی اگر شما چیزی در مورد سایت ندانید، با مطالعه مقالات و دیدن ویدئوهای ما کامل آموزش می گیرید.

64
ارسال دیدگاه
توسط
تومان