تخفیف ویژه طراحی سایت برای هیئت ها
سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سیستم های پشتیبانی و تیکتینگ

سیستم های پشتیبانی و تیکتینگ • وی پی بلد

سیستم های پشتیبانی و تیکتینگ

سیستم های پشتیبانی و تیکتینگ را می شناسید؟ سیستم Ticketing یکی از سیستم های بسیار کامل و پشتیبانی شده می باشد که بخش های مختلفی دارد.
سیستم تیکتینگ به گروه پشتیبانی شرکت شما کمک می‌ کند که هم با مشتریان ارتباط بهتری داشته باشند و هم در حل مشکلات موثرتر باشند.

سفارشی سازی (Customization)

با یک سیستم Ticketing مناسب شما می ‌توانید میز کار خودتان را به طور کامل سفارشی سازی کنید.
مثلا شما می‌ توانید انواع تغییرات را در سایت خودتان ایجاد نمایید تا مطمئن شوید که میز کار با سبک طراحی وب سایت شما هماهنگ است.
به این ترتیب می ‌توانید علاوه بر به دست آوردن رضایت مشتریان، نام تجاری خودتان را نیز توسعه بدهید.

خودکار سازی (Automation)

با یک تیکتینگ آنلاین و کارآمد و همچنین قدرتمند، شما قادر هستید با خودکار سازی وظایفتان و با تعریف پارامترهای مبتنی بر زمان، در وقت خود صرفه جویی نمایید.
همچنین شما می‌ توانید قوانین را با گردش کارهای پیچیده تعریف کنید تا مطمئن شوید که تماس ‌ها و سوالات مشتریان به سمت عوامل مناسب هدایت می ‌گردد.

یکپارچه‌ سازی‌ (Integration)

ممکن است شما در کسب و کارتان از ابزارهای متنوعی برای انجام عملیات مختلف استفاده کنید.
بنابراین لازم است تیکتینگ انتخابی شما نیز با این راه حل ‌ها یک پارچه شود که بتواند نیازهای شما را تامین نماید.

سیستم های پشتیبانی و تیکتینگ
سیستم های پشتیبانی و تیکتینگ

ویژگی‌ های سیستم تیکتینگ چیست؟

نرم افزارهای تیکتینگ دارای ویژگی ‌های بسیار متنوع و فراوانی هستند.
دقت داشته باشید که مورد متناسب با نیازهای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

کانال ‌های مختلف پشتیبانی

سیستم تیکتینگ این امکان را برای شما فراهم می‌ کند تا از مشتریان خود با امکانات مختلف مانند ایمیل، تلفن، رسانه ‌های اجتماعی و غیره پشتیبانی کنید.
این ویژگی باعث می ‌شود تا درخواست ‌های ورودی از همه کانال ‌ها جمع شده و در یک محل نگهداری شود.
بنابراین پاسخگویی به سوالات با امنیت و سرعت بسیار بالا انجام می ‌شود.

پاسخگویی خودکار برای افزایش کارایی

حال بگوییم که پاسخگویی خودکار دوره تیکتینگ چیست؟
تیکتینگ این امکان را برای شما فراهم می ‌کند تا پیام ‌ها را به صورت خودکار ارسال نمایید، بنابراین زمان پاسخگویی کوتاه‌ تر شده و کارایی شما هم افزایش پیدا می‌ کند.
در این سیستم مواردی مانند ارجاع تیکت به یک واحد خاص، قرار دادن پاسخ ‌های از پیش تعریف شده به سوالات متداول، اعلام هشدارها، ارائه قوانین و غیره قابل اجرا هستند.

85
ارسال دیدگاه
توسط
تومان