تخفیف ویژه طراحی سایت برای هیئت ها
سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آشنایی با افزونه crisp

آشنایی با افزونه crisp + وی پی بلد

آشنایی با افزونه crisp

افزونه چت آنلاین Crisp یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین برای پشتیبانی سایت های وردپرسی می باشد.
این سیستم قابلیت های بسیار فوق العاده ای دارد و تمام آن چیزی که شما برای پشتیبانی نیاز دارید را می توان در این سیستم چت آنلاین پیدا نمود.
در این مقاله در مورد عناوین زیر صحبت می کنیم:

  • آشنایی با افزونه crisp
  • آموزش کامل crisp
  • اتصال کریسپ با نصب افزونه در وردپرس
  • کار با بخش inbox در crisp
  • کار با بخش visitors در crisp
  • قابلیت های crisp
  • تغییر آیکون چت پشتیبانی Crisp
  • غیر فعال کردن فیلد دریافت ایمیل

آموزش کامل crisp

بیس اصلی این آموزش برای سایت های وردپرسی است
زمانی که شما کریسپ رو به سایت خودتون متصل می کنید ممکن است در نگاه اول از تنظیمات زیادی که برای این سیستم چت پشتیبانی وجود دارد گیج شوید
ولی نگران نباشید تمام نکات مهم افزونه crisp رو سعی می کنیم در این مقاله براتون توضیح دهیم.

اتصال کریسپ با نصب افزونه در وردپرس

در ابتدای امر وارد بخش نصب افزونه ها از مخزن وردپرس شوید سپس کلمه Crisp رو در مخزن وردپرس جستجو نمایید افزونه crisp رو نصب کنید.
بعد از نصب این افزونه به یک صفحه ای منتقل می شوید که یک دکمه با عنوان Connect With Crisp در آن وجود دارد کافیست روی این دکمه، کلیک کنید تا به وب سایت اصلی crisp هدایت شوید و مراحل ثبت نام در این سایت را انجام دهید.
بعد از این که ثبت نام شما در سایت Crisp تکمیل شد شما می توانید برگردید به پیشخوان وردپرس و از گزینه های مربوط به افزونه crisp روی دکمه Go to my inbox استفاده کرده و کلیک کنید تا وارد پیشخوان سیستم چت آنلاین Crisp شوید.

کار با بخش inbox در crisp

بعد از ثبت سایت خودتان از بخش اینباکس، شما می توانید تمام پیام هایی که کاربران برای شما ارسال می کنند را مشاهده کنید.
اگر مطلبی را برای کسی فرستاده اید یا کسی برای شما مطلبی فرستاده است در این بخش به تمام مطالب دسترسی خواهید داشت.

کار با بخش visitors در crisp

از طریق این بخش شما می توانید به تمام افرادی که در حال حاضر در سایت شما هستند و از صفحات سایت شما بازدید می کنند دسترسی داشته باشید
و همه ی آن ها را مانیتور کنید و همچنین می توانید هر کاربری که دلتان می خواهد را انتخاب کنید و به او پیام ارسال کنید تا در چت پشتیبانی برای کاربر ارسال شود.

قابلیت های crisp

1- تشخیص موقعیت جغرافیایی کاربر
2- تشخیص آی پی کشوری که کاربر از آن وارد سایت شده است
3- تشخیص صفحه ای که کاربر در آن حضور دارد
4- امکان ارسال پیام به هر کاربر در هر صفحه ای از سایت
5- نمایش تعداد کاربران آنلاین در سایت
6- نمایش تعداد کاربران فعال در سایت
7- امکان ارسال عکس در چت برای کاربر

تغییر آیکون چت پشتیبانی Crisp

برای تغییر آیکون یا آواتار چت آنلاین crisp کافیست از قسمت سمت چپ بالا روی پروفایل خودتان کلیک کنید و از منوی باز شده مشابه تصویر زیر گزینه Manage account رو انتخاب کنید.
خب حالا در صفحه باز شده می توانید نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن، عکس آواتار، زبان و پسورد خودتان را تغییر دهید.
پس به همین راحتی می توانید روی گزینه Avatar کلیک کنید و هر آیکون یا تصویری که دوست دارید روی آیکون چت پشتیبانی خودتون تنظیم کنید.

غیر فعال کردن فیلد دریافت ایمیل

غیر فعال کردن فیلد دریافت ایمیل از کاربر در چت Crisp
زمانی که یک کاربر در چت پشتیبانی اولین پیام خودش را ارسال می کند یک فیلد دریافت ایمیل برای کاربر نمایش داده می شود
تا کاربر ایمیل خود را وارد نکند نمی تواند پیام دیگری ارسال کند و چت خود را ادامه دهد برای این که شما به عنوان مدیر سایت این فیلد رو بردارید می تونید در ادامه از این آموزش استفاده کنید.

64
ارسال دیدگاه
توسط
تومان