تخفیف ویژه طراحی سایت برای هیئت ها
سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همه چیز در مورد Pop-ups

همه چیز در مورد Pop-ups

همه چیز در مورد Pop-ups

در مورد پاپ آپ چقدر می دانید؟ ما در این مقاله همه چیز در مورد سایت و نرم افزار های مرتبط و مورد نیاز شما را آموزش می دهیم.
این تبلیغات نوعی تبلیغ آنلاین هستند و یک پنجره اضافی روی صفحه شما باز می شود که در یک پنجره مرورگر جدید نمایش داده شده و پیشنهادی جدید و جذاب به بازدید کننده می دهد.
در این مقاله عناوین جذابی را مطالعه می کنید.

۷ مورد از مزایا و معایب مهم تبلیغات Pop-up

در این بخش قصد داریم در مورد مزایا و معایب تبلیغات صحبت کنیم و شما را با این موضوع بیشتر آشنا سازیم.
این هفت مورد از مزایا و معایب را با مطالعه کنید.
۱- هزینه پایین (Low cost)
۲- افزایش قابلیت مشاهده برند (Increases brand visibility)
۳- افزایش نرخ تبدیل ترافیک (Increased rate of traffic conversion)
۴- گرفتن بازخورد فوری از مشتریان (Immediate feedback from the customers)
۵- تطبیق پذیری (Versatility)
۶- آزار دهنده و مزاحم بودن (Annoying)
۷- هرزنامه (Spammy)

۴ نوع اصلی پاپ آپ ها کدامند؟

پاپ آپ ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است.
۱- Overlay
۲- Modals
۳- New Window
۴- Interstitials
عملکرد های پاپ آپ ها متفاوت می شود. برای مثال پاپ آپ هنگام ورود، پاپ آپ هنگام خروج،
پاپ ‌آپ کلیکی، پاپ آپ مبتنی بر زمان، اسکرول پاپ آپ و غیره که هر کدام از نامشان مشخص است که چه زمانی نمایش داده می وند.

بهترین روش های تبلیغات پاپ آپ کدام اند؟

الف) ارزش پیشنهادی تان را در جلو و مرکز دید قرار بدهید.
ب) محتواها یا تبلیغاتی که به کاربرتان نشان می دهید، مرتبط با آن صفحه ای باشند که کاربران در آن صفحه قرار دارند.
ج) پنجره های بازشو را فقط در زمانی نشان بدهید که بازدید کنندگان یا خوانندگان شما آماده دیدن آن ها باشند.
د) برای ممانعت از خروج سریع کاربران، در طراحی این پنجره ها با توجه به شناختی که از مخاطبان تان دارید، خلاقیت به خرج بدهید.
ه) ترک کردن صفحه را آسان کنید.
دکمه های x یا خروج را به وضوح مشخص کنید تا به افراد اجازه دهید اگر تمایلی به کلیک ندارند، بتوانند به راحتی دکمه خروج را بزنند.
به شما توصیه می کنم که هرگز گزینه خروج را در آگهی پنهان نکنید.

همه چیز در مورد Pop-ups
همه چیز در مورد Pop-ups

۷ استراتژی مؤثر تبلیغاتی Pop-up

۱- فرم را در صفحه فرود خود مخفی کنید (Hide the form on your landing page)
۲- به خریدار بار اولی، تخفیف دهید (Give a first-time buyer discount)
۳- ارتقای محتوا، کتاب الکترونیکی یا محتوای اختصاصی را به کاربر ارائه دهید (Offer a content upgrade, ebook, or exclusive content)
۴- یک نسخه ی آزمایشی رایگان را تبلیغ کنید (Advertise a free demo)
۵- یک پیشنهاد زمان محدود را به بازدیدکنندگان یادآوری کنید (Remind visitors of a limited time offer)
۶- آنها را به یک صفحه فرود مرتبط ایمیلی بفرستید (Send them to a relevant, email-gated landing page)
۷- جلوی رها کردن سبد خرید را بگیرید (Combat shopping cart abandonment)

تاریخچه پاپ آپ

چقدر در مورد تاریخچه پاپ آپ می دانید؟
تبلیغات پاپ آپ برای اولین بار در وب سایت Tripod.com در اواخر دهه ۹۰ میلادی معرفی شد.
جاوا اسکریپت قابلیتی را ایجاد کرد که از طریق آن یک صفحه وب سایت بتواند پنجره ای جدید در مرورگر مخاطب ایجاد شود.

پاپ آپ چه تاثیری روی سئو دارد؟

آیا شما می دانید که پاپ آپ ها چه تاثیری بر روی سئو دارند؟
گوگل معمولاً درباره یک موضوع خاص اظهارنظرهای رسمی نمی‌ کند
ولی راجع به pop up موضع خودش را معلوم کرده است و در یک متن رسمی بیان کرده است که راجع به این ماژول ‌ها چگونه فکر می ‌کند.

64
ارسال دیدگاه
توسط
تومان